Специализирана техника

default

Дизелов локомотив MMT-2 /Колесно-релсов трактор КРТ-1

ОПИСАНИЕ:

Релсовият колесен трактор се нарича още тягов модул за мотриси. Тази техника е много по-ефективна в сравнение с дизеловите локомотиви, тъй като запазва маневреността. Той е по-мобилен и икономичен за работа. Винаги можете да закупите ММТ-2 моторно превозно средство от нас, както чисто ново, така и преработено с гаранция. Техниката се характеризира с ниски експлоатационни разходи и висока степен на използване. Предлагаме маневрена мотриса, която вече е оборудвана с релсов съединител. Тези машини са предназначени за райони със среден трафик. Те могат да пътуват с радиуси от 40-60 метра.
Локомотивът ММТ-2 (колесно-релсов трактор КРТ-1) е предназначен за работа на междурелсие 1520 мм и 1435 мм и по общи магистрали. По железопътните релси вагонът извършва маневрени работи, а по магистралите тягови и спомагателни работи.
Основното приложение на дизеловия локомотив MMT-2 е замяната на дизелови локомотиви от среден клас, експлоатирани в големи предприятия с развити железници на собствена територия.
Повечето маневрени дизелови локомотиви в такива предприятия се използват с голямо недотоварване - за формиране и движение на малки влакове от 2 ... 3, максимум 10 вагона.



Технически характеристики:

 

  •  Задвижване:4x4 постоянно задвижване на задната ос, предна ос plug-in
  • Модел на двигателя:D-260.4, Мински моторен завод, Беларус
  • Брой и разположение на цилиндрите: 6, редови
  • Работен обем, л: 7.12
  • Номинална мощност, kW (к.с.): 154,4 (210)
  •  Максимален въртящ момент N × m (kgf × m):808 (82,3)
  • Специфичен разход на гориво при работна мощност:g / kW × час (g / hp × час): 220 (162)
  •  Честота на въртене, об/мин:2100 г
  • Съединител: Сух еднодисков "LuK" (Германия)
  • Предаване: Механично с хидравлично превключване на предавките в движение без прекъсване на потока на мощност с помощта на фрикционни съединители
  •  Брой предавки напред / назад: 12/4
  •  Скорости на движение, курс напред, км/ч:0,5-44,20
  •  Скорости на движение, заден ход, км/ч:0,6-18,60
  •  Теглително усилие, максимално, kgf:  6000
  •  Гуми: 21,3R24
  •  Габаритни размери в транспортно положение, не повече, мм: Дължина 6800 ± 50, Ширина 2500 ± 30
  •  Комбинирано окачване на празни ролки:Хидравлично с регулируеми пружинни амортисьори
  •  Обем на хидравличния резервоар, стандартен и допълнителен, л70, компресор:PC-1,75
  •  Обем на главния резервоар m3 (l):0,54 (540)
  •  Устройство за автоматично свързване:клас СА-3, количество 2
  •  Отклонение на кормилното управление при шофиране по релсов път, % не повече: 6
  •  Масата на оборудвания железопътен вагон с оборудване, не повече: 10070 кг.
  •  Височина на пътя: 3310 ± 30
  •  Височина на железопътните релси пътеки: 3320 ± 30
  •  Най-високата разрешена скорост на моторно превозно средство по железопътни релси в режим маневреност, км/ч:5
  •  Минимален радиус на вписване в железопътни криви коловози, за междурелсие 1485 mm и 1520 mm, m:50