Т-150К, ХТЗ, МТЗ трактори

default

ЯМЗ 236, ЯМЗ 238 двигатели за Т150

двигатели ЯМЗ 236, ЯМЗ 238за трактори Т150

ЯМЗ 236, ЯМЗ 238 за трактори Т150 двигатели МАЗ и КРАЗ


Пълен или частичен ремонт двигател ЯМЗ 236, 238 на трактор Т150 в ТОСС Добрич, след дефектовка в присъствието на техническо лице на клиента
  • демонтаж и монтаж двигател ЯМЗ 236, 238 на трактор Т150
  • ремонт двигател ЯМЗ 236, 238 за трактор Т150
  • ремонт блок Т150
  • ремонт глави
  • ремонт водна помпа
  • ремонт въздушен компресор
  • ремонт биели на двигател ЯМЗ 236, 238 за трактор Т150
  • набиване биелни втулки
  • райбероване
  • подмяна тампони двигател
  • шлайф колянов вал ЯМЗ 236 за трактор Т150
  • резервни части за ЯМЗ 236 за трактор Т150
Гаранция за отремонтиран двигател ЯМЗ 236 за трактор Т150 - 500 моточаса
Гаранция за монтиран нов двигател ЯМЗ 236 за трактори Т150 (закупен от ТОСС) -1 000 моточаса
Гаранция за монтиран нов двигател ЯМЗ 238 за трактори Т150 (закупен от ТОСС) -1 000 моточаса
 
ЯМЗ 236 - Характеристики - МАЗ

Двигателят ЯМЗ-236 е V-образен силов агрегат на ЯМЗ, Ярославският моторен завод 
Всички шестцилиндрови двигатели от серията  ЯМЗ-236, независимо от наличието на турбокомпресор, имат еднакъв обем - 11,15 литра и размер DxS 130 на 140 mm, ъгъл на наклон 90 °.
Техническите характеристики на двигателите от семейството ЯМЗ-236 варират значително, от индустриални двигатели за задвижване на помпени агрегати и компресорни станции, в дизелови електроцентрали, като корабен дизел; като двигател за пътна и багерна техника; дизелов двигател за трактор, като комбайнов двигател.

Двигателят ЯМЗ-236 има шест цилиндъра, с обем на горивната камера 1858 cm³ всеки. Принципът на работа е четиритактов, характерен за двигателите Otto, редът на работа на цилиндрите е 1-4-2-5-3-6, директно впръскване, степен на компресия 16,5.
Цилиндрово-бутална група (CPG) с бутало, изработено от силумин (сплав от алуминий със силиций) и чугунена обвивка от така наречения „мокър тип“. CPG е прикрепен към свързващ прът с I-разрез, излят от чугун със специална бронзова вложка, с помощта на щифт „плаващ тип“ с два заключващи пръстена. Другата страна на свързващия прът е прикрепена с две болтови връзки към коляновия болт на коляновия вал чрез втулки (бронзови плъзгащи лагери). Цилиндрите са подредени в два реда по три.
Всеки ред има една обща цилиндрова глава. Разпределителният вал се задвижва от зъбни колела и е еднакъв за двете цилиндрови глави. Коляновият вал е направен чрез коване с шейни, подсилени чрез азотиране, има четири опорни точки и противотежести. Цилиндровият блок е излят от сив чугун едновременно с горната част на картера.  Корпусът на маховика е отлят отделно от блока. Стоманеният маховик с отделен венец (използван за стартиране на двигателя) се предлага в два варианта: за двудисков съединител (широк) и за еднодисков съединител (тесен).

Т-150 с нова кабина с двигател ЯМЗ 238 

 

ТОСС Добрич поддържа на склад части за двигатели ЯМЗ 236 и ЯМЗ 238