ХТА-250-21 - Нов водещ модел от 4-ти тягов клас, оборудван с по-мощен, надежден и икономичен дизелов двигател BF06M1013F Deutz AG (Германия), заден теглич тип кука и 4-секционен хидравличен клапан, позволяващ тракторът да бъде агрегатиран със съвременна вносна техника. Характеристики на този модел:
Нов модерен дизелов двигател BF06M1013F Deutz AG (Германия), който показва една от най-добрите характеристики, които са и най-важни за селскостопански трактор: Въртящ момент при 1600 об/мин. - 907 N • m.
Този двигател осигурява на трактора теглително усилие от 6 tf в широк диапазон от скорости и задвижване на активни ширококосещи агрегати на сеитба и почвообработваща техника с повишена енергийна интензивност.
Нова, по-ергономична кабина на трактора.
Нови, големи гуми с ниско налягане.
За защита на горивната помпа на двигателя BF06M1013F е инсталиран самопочистващ се горивен филтър с воден сепаратор.
Усъвършенствана хидравлична система, осигуряваща надеждна работа с вносни агрегати
- Тракторът XTA-250-21 има съединител LuK, който е разработен и произведен специално за трактори Слобожанец от Schaeffler Automotive Aftermarket GmbH (Германия)и се е доказал във времето при тракторите XTA-200-10.
- Нов дизайн на хидравличната система на приставката, осигуряваща дебит на маслото от 95 л/мин, с работно налягане 200 бара, четири чифта свободни хидравлични изходи, директен дренажен тръбопровод, охлаждане на маслото. При поискване е възможно да се монтира помпа с капацитет 120 л/мин. -Пропорционалният 5-секционен хидравличен разпределител на италианската компания Bondioli & Pavesi осигурява плавно регулиране на потока на маслото във всяка от секциите, което е необходимо за регулиране на пневматичната система и работата на сеялния комплекс.
-За осигуряване на необходимите показатели за надеждност и ресурс се използва чупеща шарнирна рама, модернизирана и подсилена с 3 броя чопове на вертикалния шарнир.
ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ:
- Задвижване: 4x4 постоянно задвижване на задната ос, предната ос се свързва
- Модел на двигателя: BF06M1013F
- марка на двигателя: Deutz AG, Германия
- Брой и разположение на цилиндрите: 6, редови
- Работен обем, л: 7.2
- Номинална мощност, kW (к.с.): 188 (255)
- Максимален въртящ момент N × m (kgf × m): 1008 (103)
- Специфичен разход на гориво при работна мощност, g / kW × час (g / hp × час): 205 (151)
- Честота на въртене, об/мин: 2200
- Съединител: Сух еднодисков "LuK" (Германия)
- Предаване: Механично с хидравлично превключване на предавките в движение без прекъсване на потока на мощност с помощта на фрикционни съединители
- Брой предавки напред / назад: 12/4 (16/8 при поискване)
- Скорости на движение, курс напред, км/ч: 4,0-38,7
- Скорости на движение, заден ход, км/ч: 6.0-10.9
- Заден вал и честота на въртене, об/мин: независим, двускоростен, 540 или 1000
- Преден карданен вал (опция) и скорост на въртене, об/мин: хидростатичен, 540 ... 1000
- Теглително усилие, максимално, kgf: 6000
- Шарнирно устройство, задно: двуцилиндров, товароносимост до 6000 кг
- Приставка, предна (опция): двуцилиндров, товароносимост до 4000 кг
- Гуми: 23,1R26 (28LR26 по поръчка)
- Работно тегло, кг: 8425
- Габаритни размери в транспортно положение, не повече, мм: 61500x2460x3300
- Прикачена хидравлична система:(* - по заявка): тип помпа: зъбна (* аксиално бутало); номинално налягане, bar: 160 (* 200-240); производителност, l / min: 90 (* 170); брой хидравлични изходи: 6 (* 10)