Статии

default
Ноем. 01, 2019

Tрактори К701, К700, К744 oписание и технически данни

Tрактори К701, К700, К744 oписание и технически данни
През 1962 година в Петербургския тракторен завод са произведени първите трактори "Кировец" К700, през 1975г. – първите К701,а от 2000 година – тракторите от ново поколение К744. Всичко за 40 години от конвейера на завода са произведени повече от 467 000 трактора с марката «Кировец».12 хиляди са изнесени зад граница в повече от 50 страни по света. В момента над 40 хиляди трактора с марката „Кировец” работят на полето.

К-700 е колесен трактор с общо предназначение,повишена проходимост-клас 5. Предназначен е за агрегатиране с навесен,полунавесен и прицепен широкозахватен инвентар за оран, продълбочаване, култивиране, дисковане, брануване, сеитба. Освен това тракторите се използват и за транспортна, пътно-строителна и мелиоративна дейност.

През 1961 г конструкторите от Петербургския тракторен завод разработват проект за производство на първия руски трактор от клас 5. При мощност на двигателя от 220 к.с.,даващ възможност за използване на по-широкозахватен инвентар,тракторът К 700 увеличава производителността на селскостопанската дейност с 2,5 до 3 пъти,в сравнение с другите трактори.

В годините на „студената война”К 700 се е произвеждал като продукция с двойно предназначение-във военно време се използва като артилерийски влекач. Производството на новия трактор,наречен”Кировец” в Кировския завод започва през 1962 г. Първият трактор излиза от конвейра на 13 юли 1962 г. Масовото производство започва през 1969 г.

През 1975 г.започва серийното производство на трактор „Кировец”К700А с 8- цилиндров двигател ЯМЗ 238 НД 3(235 к.с.) и на тракторите „Кировец”К701 с 12 цилиндров двигател ЯМЗ 240 БМ 2(300 к.с.)

Тези трактори се различават от първите трактори К700 не само по отсъствието на ресори,но и по мястото на резервоарите-вместо отзад на кабината,при новите трактори те са отстрани зад предните калници,различават се и по колелетата и гумите. Този трактор е базов модел за много разновидности-за дърводобивната промишленост, грейдер - за пътно строителни работи,челен товарач, булдозер, снегопочистване, подвижен заваръчен агрегат

Многогодишният опит от експлоатацията на тези трактори в различни условия и климатични зони-показаха висока надеждност,просто и лесно обслужване,бърз и достъпен ремонт и дълъг срок на експлоатация.

Тракторът е икономичен,лесен за поддръжка и ремонт,минимални разходи за сервиз,наличие на климатик,има налични резервни части-не се чака със седмици за доставка. Недостатъците,за които говорят собствениците са резултат от некачествена поддръжка и никакви грижи за трактора. Ако собственика или ръководителя е взискателен при подръжката на руската или украинската машина-както е взискателен когато е купил нов Джон Диър,Фендт,Кейс или Ню Холанд,той ще има машина,на която ще разчита и ще получи значителна печалба от използванеито на трактора и икономията по издръжката.Разбира се,уважаеми собственико-ти трябва да уважиш себе си,ако караш самия ти трактора или водача,когото си назначил да го управлява и да направиш кабината като на Джон Диър:уплътнена отвсякъде,здрави врати, прозорци, брави, уплътнители,под,таван,нови и хубави седалки и климатик.Това ще ти го направим в нашата фирма.След като си решил най-важното-грижата за водача на трактора,ще решим заедно още няколко въпроса:
  • ще подобрим сигурността на управлението на трактор Т150,като му монтираме в ТОСС АД ново кормилно управление със сервоусилване Данфос,
  • ще осигурим както на най-съвременните трактори- на вашия Т150 възможно най-бързо да се агрегатира навесния инвентар
  • ще осигурим 4 двойки хидравлични клапани-даващи възможност за работа със съвременен инвентар.

Осигурявайки тези новости на съвременните трактори и във вашия Т150,плюс прецизна поддръжка двигател/скоростна кутия/хидравлика/трансмисия и т.н.,вие имате трактор със сигурни възможности(180 к.с. са равни на 180 к.с.,а не както при западните -180 к.с. да отговарят на 150 к.с.) икономия и печалба.