default

НОВИ КАБИНИ ЗА ТРАКТОРИ Т150К И ХТЗ

НОВИ КАБИНИ Т-150 К






КАБИНА Т-150К, изработена по Европейски стандарт:
 

  • Кабината е шумо, вибрационно и термоизолирана, включително таван и врати;
  • Кабината е с увеличен обем, с панорамни /цели/ предно и задно стъкла. Осигурява комфортни условия на работа на водача;
  • Климатик комплект - система за филтриране на въздуха; компресор за климатизация, кондензатор, приемник със сензори, фреонови проводници , въздушен филтър;
  • Монтирано ново сервоуправление;
  • Седалката на водача се регулира по пет параметъра, височина и ъгъл на наклон;
  • Нова ел.инсталация, табло /панел прибори, отопление на кабината, аудио система, чистачки на предното и задно стъкла (+ измиване), фарове и задни светлини, силови снопове със сензори/датчици/, съответстващи на вида на двигателя на трактора;
  • С разпределителна хидравлична система MR-80;
  • Кабината има монтиран резервоар за гориво, вместимост 440 л.
  • Кабината е рамкова, затворена, двойна, взаимнозаменяема с кабината на трактори от серията T-150,T150K, T-156, T-157, T-158, HTZ-17221 и техните модификации.
  • Габарити (ДхШхВ): mm- 1810-1910-2313 ; Тегло - 840 кг

КАБИНА Т-150К по Европейски стандарт


 

НОВИ КАБИНИ К-701

Кабини с повишен комфорт за трактор К-701, изработени по европейски стандарт:

 
  • Кабината за трактор К-701 е шумо, вибрационно и термоизолирана, включително таван и врати;
  • Кабината е с увеличен обем, с панорамни /цели/ предно и задно стъкла. Осигурява комфортни условия на работа на водача;
  • Климатик комплект - система за филтриране на въздуха; компресор за климатизация, кондензатор, приемник със сензори, фреонови проводници , въздушен филтър;
  • Монтирано ново сервоуправление; 
  • Седалката на водача се регулира по пет параметъра, височина и ъгъл на наклон;
  • Нова ел.инсталация, табло /панел прибори, отопление на кабината, аудио система, чистачки на предното и задно стъкла (+ измиване), фарове и задни светлини, силови снопове със сензори/датчици/, съответстващи на вида на двигателя на трактора;
  • Хидравличен резервоар с 2 секции за масла за управлението и навесната система;
  • Разпределител Р 160.
  • Кабината е рамкова, затворена, двойна, със стойка под нея.
  • Габарити (ДхШхВ): mm-1960-1910-2300; Маса: 937 кг.

РЕНОВИРАНА КАБИНА НА ТРАКТОР Т-150К ОТ "ТОСС"АД







 

Кабини с повишен комфорт за трактор К-701, изработени по европейски стандарт:

ДЕЙНОСТИ, ИЗВЪРШВАНИ ПРИ РЕМОНТА:

Кабини Т150, К701, ХТЗ, МТЗ Беларус


Разоборудва се кабината, следва измиване, сваляне на стара боя и ръжда, заварки и изкърпване, изправяне на ръбове, побитости, китосване, грундиране и боядисване, уплътняване и ремонт врати, тапициране и ремонт седалки.
 
  • Измиване на кабината в сглобено състояние, снета от трактора;
  • Разглобяване на цялото оборудване вътре, включително ел.инсталацията, механизмите на чистачките, оглед и оценяване на състоянието;
  • Дефектовка – преглед на всички части с цел установяване нужда от ремонт /изправяне, заваряване/ или закупуване на нови елементи по тях – планки, болтове, гайки, оси, панти и др.подобни;
  • Специален оглед на вратите – оценка състоянието на механизмите и изготвяне дефектовъчен лист за закупуване на необходимото;
  • Проверка на остъкляването – стъкла, уплътнители, необходимост от доставки;
  • Измиване на разглобените части, почистване от трайни замърсявания – масла, прах и др.
  • Почистване от стара боя и ръжда; • Изкърпване чрез заваряване на прогнили места;
  • Изработване на липсващи капаци – обикновено по пода или други детайли по кабината; • Възстановяване на резби, липсващи гайки, подбити резби на болтове и скъсани болтове в резбите;
  • След снемане на стъклата и уплътнителите, ако се налага, се прави оглед и възстановяване на профилите за монтаж на уплътнителите;
  • Врати – почти винаги се налага основен ремонт, който включва изправяне на ламарини, заварки, възстановяване на някои елементи, най-вече ремонт на механизмите за затваряне и за движението на стъклата;
  • Подготовка за боядисване – сваляне стара боя, ръжда, китване, изглаждане;
  • Тапициране – стени, таван, около тръбата, изработване на сенници, полагане на балатум по пода, монтаж на чохъли за лостовете;
  • Остъкляване, уплътняване изцяло на кабината;
  • Монтаж на вратите, като се обръща специално внимание на степента на уплътняване при затваряне;
  • Ремонт и монтаж на чистачките, вкл. механизмите;
  • Ремонт на седалките, изработване на нови части /ако няма втора седалка, се изработва / и монтаж;
  • Ремонт на ел.инсталацията – ел.таблото се демонтира от кабината, разделят се всички връзки, проверяват се всички уреди. Неизправните се подменят. След боядисване на кабината отвътре, се монтира обратно таблото с вече изправни уреди и се възстановяват всички връзки. Прави се преглед и ремонт на инсталацията в кабината, осветлението вътре и всички външни светлини.
  • При необходимост се извършва ремонт. Ремонтът гарантира изправност на цялата ел.инсталация на трактора.
  • След извършване на всички ремонти по кабината, се прави окончателен оглед на кабината,уплътняването, външен вид и при необходимост се прави допълнително боядисване.

Забележка: !!! Гореописаните дейности обхващат цялостния ремонт на кабината при т.н. тежък ремонт. При добро състояние на кабината, ремонтът се облекчава и стойността на извършените работи ще бъде по-ниска – говорим за Облекчен ремонт, като той зависи от това, до колко: 
 
  • няма изгнили места по ламарините;
  • няма липсващи части по кабина, врати и т.н.;
  • вратите са с изправни механизми;
  • стъклата са здрави, има ги и са добри уплътненията;
  • са изправни чистачките и механизмите им.
  • при необходимост се извършва ремонт на съществуващо парно отопление;
  • по желание на клиента извършваме МОНТАЖ НА НОВ КЛИМАТИК.